Pages - Menu

sobota, 21 kwietnia 2012

Stare znajomości.

Koń Cezar..
Koń Cezar..
Na-na-ni-na
Witajcie moje ziomy! : D 
Dzisiaj jak widzicie będzie o starych znajomościach...
Czy mieliście taką sytuację w życiu, że kolegowaliście się z jedną osobą a ona po jakimś czasie przestała się do was odzywać?
bo ja tak ._.
i to więcej niż raz
Częstym takim przypadkiem u mnie jest np. zmiana szkoły :c
Ludzie którzy gadali ze mną w podstawówce już się do mnie nie odzywają... ( oczywiście nie mówię tego o wszystkich )
Kiedyś przyjaźniłem się z taką dziewczyną a zwała się Ola :o
kolegowałem się z nią od zawsze
Była ode mnie o rok młodsza ale chodziła ze mną do klasy bo o rok wcześniej poszła do szkoły.
Siedzieliśmy prawie zawsze razem w ławce i wgl. xD 
nie, że chodziliśmy razem czy coś  >.< 
Pewnego dnia nadeszło zuo...
gimnazjum!!! : o 
ona poszła do prywatnej szkoły a ja tam gdzie chodziłem do podstawówki...
Poznałem w gimnazjum wiele fajnych ludzi ale także debili ._.
Każde wolne dni wychodziliśmy na dwór i próbowaliśmy utrzymać ze sobą kontakt.
Niestety to się nie udało.
A to dziwne bo ona mieszka obok mnie xD 
mijały dni
miesiące...
i minął rok.
Pisałem do niej ale nigdy nie odpisywała.
Może zmieniła numer?
albo znalazła sobie innych fajniejszych znajomych ode mnie?
Jakoś nigdy po nią nie przychodziłem, nie wiem czemu >.< 
może wtedy by było inaczej?
Tego nie wiem... 
Tydzień temu zobaczyłem ją i nic się nie zmieniła
No ale chodzi mi o wygląd bo była po drugiej stronie ulicy więc dupa z gadaniem x DD
Ku mojemy zdziwieniu pomachała mi pierwsza xD 
Nie wiem..
może odnowimy starą przyjaźń?
może....
No to na tyle tego posta : >
Mam nadzieje, że nie zasnęliście  xD 
Dzięki za te parę minut i...
Pa-pa! : D 

5 komentarzy: