Pages - Menu

środa, 6 lipca 2011

Funclub14

No więc tak....
dawno nie pisałem bo ścigałem się z funclub14
no doścignąłem ją...ale trwało to długo...
Ale się udało :D
tylko że mi depcze po piętach ://
I jak ją dogoniłem to napisała w "co teraz robisz"
coś takiego:

No "przegonić" 
hmmmm
o co jej chodziło?
Tak jakby jej nie zależało...
No jak robi 10sekundowe filmy to co ma zależeć :/
Ja tam nie wiem :p
No ale liczy się że zdobyłem 19lvl a może za niedługo będę miał 20lvl :))))
Oczywiście jak wy mi w tym pomożecie :p

No a teraz druga malutka sprawa :)
Ja lubię rysować
I nawet to robię :D
Więc chce się zapytać was czy chcecie abym dodawał moje pracy XD
Pośmiejecie się trochę ze mnie :D
No ale tam....lubię rysować i nikt mi w tym nie zabroni :)
No to tyle piszcie czy chcecie!
w kompciach :D
                                             Nara! :D
                                             Ps.wiem przesadziłem z minkami :)


10 komentarzy:

  1. ja chcem !!Lubie też rysować LipStick

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chcę !!!Kocham to :) I nawet wychodzi mi to nieźle :D Na MSP nazywam się SsStar :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym chciała : DD
    Ja też strasznie lubię rysować ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez bym chciała zobaczyc twoje rysunki !

    OdpowiedzUsuń
  5. też uwielbiam malować moja pani z plastyki twierdzi że mam talent i kazała mi chodzić na kółko plastyczne ja uwielbiam malować i chętnie zobacze twoje prace

    roksana9889

    OdpowiedzUsuń
  6. dodaj plosie :)

    OdpowiedzUsuń