Pages - Menu

niedziela, 17 lipca 2011

Dzieci na Msp i różne...

Sorry że nie wchodziłem, ale znowu dogoniła mnie funclub14 
:(:(:(:(:(:(:(
Czemu??!! XD
ona nie robi filmów i nic i zyskuje fame...
nawet z nią pisałem...
tzn. ona mi napisała..
no i gadaliśmy i gadaliśmy...
Aaaaa tam napisze wam co zapamiętałem xD
(ja) - lubisz MSP?
(ona) - tak, a czemu sądzisz że nie?
(ja) - bo nie robisz filmów a ta gra jest przeznaczona do tego!
(ona) - mam inne powody żeby w to grać...
No i tak dalej i dalej xD
Kurde jak ja bym tylko gadał i poznawał innych ludzi na tej grze to już dawno by mi się to znudziło ; p
Nooo ale oki xd
A i dowiedziałem się że czasem wchodzi na mój blog....
albo jakaś dobra dusza jej mówi co ja mam tam napisane :/
No cóż pozdrawiam! :D
A i jeszcze coś...teraz coraz mniej osób ogląda moje filmy..
więc jak wcześniej mówiłem będę musiał zrobić wywalanie ze znajomych tzn. wy  mnie wywalacie xD
No pisałem o tymmmmm ; p 

A teraz z innej budy...
Czy jakoś tak...xp
Ktoś wymyślił żeby były dzieci na MSP
coś takiego jak zwierzaki
pewnie słyszeliście o tym ; p
dużo osobom to się spodobało 
ale tak na marginesie mi nie ; p
A moderatorka napisała coś takiego o tym na forum...

                                 Nie będzie dzieci na MSP!
Wyjasnie Wam blizej dlaczego tego nigdy nie bedzie. Bardzo uwazamy na to, zeby nie bylo seksu na MSP - zabronione jest rozmawianie o tym, zboczencom blokujemy IP bez ostrzezenia i ogolnie, nasza polityka jest trzymac sie od tego jak najdalej. Jezeli pojawilaby sie opcja z dziecmi, to daje sobie obciac obie rece, ze polowa uzytkownikow zacznie pisac teksty w stylu: no to chodz robimy dzieciaka, kto chce dziecko na *** do mnie i tym podobne rzeczy. Rozumiem, ze sporo uzytkownikow bawiloby sie w dobry sposob, ale pole do naduzyc w tym temacie jest ogromne! I wierzcie mi, wiele zboczencow bronilonby sie tym w sadzie. Dzieci beda udawac, ze uprawiaja *** zeby zrobic dziecko, niby dla zabawy, ale bedzie to jeszcze trudniej kontrolowac.

No i to tyla.......xd
A i ten to dziwne jak dla mnie xd
Ale moderatorka zaakceptowała moje zaproszenie na MSP
(Zaciesz) :D:D:D
Ciekawe czy da się dodać ją do filmu?
To potem wam powiem ; p

No a jak już dodałem post 
to i dodam...
co????
nooo co???
no wysil tą główkę!
no jeszcze bardziej
no jeszcze troszkę..
jeszcze troszeczkę...
i jeszcze tak malutko..
mam dodać mój rysunek?
tak mam dodać rysunek xD
o to on....
Atomówki ^^
Jeeee xd
No to średnio mi poszło ale oki...
Jak mówiłem..
chyba tego nie mówiłem na blogu
ale chyba będę na każdy post moją 1 prace dodawał :)
                                                               No to tyle ciał :3

5 komentarzy: