Pages - Menu

czwartek, 21 lipca 2011

Tajna impra xd

Siemanko z tej strony oczywiście cezar6
Dzisiaj porpzmawaimy o wczorajszej mojej ziomalskiej imprezeie...
To tak...zrobiłem ziomalską imprę o 22.00
przyszłem do mojego pokoju a tu...

Jeśli nie widzisz kliknij....
Ten co mówi o boże to ja xD
nikt nie się nie słuchał
każdy za mną łaził :/
przychodzili osoby których nie mam w znaj...
przychodzili osoby które nie miały ubranie zioma...
dużo osób zadawało wiele głupich pytań (np.: dasz grafa?, cezar!!! cezar!!! odezwiesz się so mnie?, przyjmiesz mnie do znajomych? )
No więc nie mogłem wytrzymać xd
I zrobiłem tajną impre...
gdzie???
u Malxy xD
w pokoju imprez...
No więc jak tam poszłem już była ekpipa ; p :

klick*klick*

No teraz jest spoko parę osób i jest git! ;D
Było coś takiego że każdy przychodził, odchodził itp.
A teraz myślice co robiliśmy na tej imprezce?
No więc oprócz gadania i tańczenia ; p

Zanieczyszczaliśmy powietrzę:



Biliśmy się:

Biliśmy się nawet poduszkammi:

Graliśmy prawda czy wyzwanie ; p (to było extra)

Teraz pokaże wam małoł sesyjkę z Zuzą:
Bez komętarza xd


Tu Zuza się nie odywała, nie wiem zacieła się
Nawer moje mięśnie ją nie onieśmieliły xd

A teraz sesyjka z Angdzeelusią
Miałem ją tak nazywać
chyba tak xd

Jak dwie krople wody xd


Gdzie moja ręka dotyka Angelę O.O


Potem jak grailiśmy prawda czy wyzwanie
chyba coś się stało co nie powinno się stać xD
Czy Zuza go kocha?!


Prawie dała mu się pocałować?! O.o

Nie!!!! żartuję xD
Przy pierszym zdjęciu to było wyzwanie
A drugie to Zuza napisała Ej!
I uciekła...:D

No a na koniec każdy się upił.......... powietrzem oczywiście :)


Moim zdanie to było najfajniejsza impra w jakiej byłem xD
Pozdrawiam wszystkich co byli tam....
no prawie wszystkich... xd
Jeszcze tylko ostatnia fotka sweet  i  już :



Dobra jeszcze wam powiem że nie moge dodać mojego dzieła xD
bo nie mam kabla USB (tak yy nie wiem jak to sie pisze xd)

                                                             No to narka :):):):):)

2 komentarze:

  1. supcio impra ! szkoda ,że mi net mulił i nie mogłam przyjść ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Napiiisz coś .. Chociazby zrób tą gazetke-msp xd

    OdpowiedzUsuń