Pages - Menu

piątek, 5 sierpnia 2011

Ja dziewczyna? xD

No więc...xD
mam dobry humor bo właśnie wróciłem z dworu a byłem z werą19656 i tańczyliśmy i śpiewaliśmy koło domu kultury xD
A jak mam dobry humor to co zrobię? ; p
no! no!
takk nowy post!!!
cieszycie się?
mam nadzieje że tak >.<
dawno nie pisałem
ale teraz mam dla was bąbe!
wczoraj yy chyba z Zuzą...
kurde zawszę zapominam te liczby >.<
no Zuzą co jest w 1 liście
No wiecie o co kaman ;p
To tak opowiem wam historyjkę ;p
Gadaliśmy z Zuzą tak już o yyy chyba 0.00 około..
No i ona wysłała mi jednorożca
takiego sweet xD
no wieć ja nie jestem gorszy
więc wysłałem jej wlosy takie czarne z niebieskimi pasemkami
bardziej pasowały dal chłopaka ale oki ^_^
No i wymyśliliśmy że zmienimy płeć xD
Ja się przebiorę za Barbie
A ona za jakiegoś typa xD
ale mogła za Kena :>
I jak się przebraliśmy poszliśmy do mojego pokoju i robiliśmy zdjęcia ^^
O to jedno z nich...

Mieliśmy na tym zdjęciu trzymać się za ręke ale oki xD
Tak....ja to ta rózowa...
yyy poprawka! rózowy xD
Moja czupryna ją tzn. jego czyli Zenka xd zasłaniała
A tak z innej beczki...
Czemu mój mąż miał makijaż??!! O.o
Oj tam.. oj tam...
Teraz będą inne zdjęcia...


O a tu jest scenka
pt.: Jak kupisz mi kwiatka to zrobie ci...torebkę xD
No a teraz inne zdjęcia...


Tutaj sport połączony z elegancją xD



A tu Zenek mi się oświadcza xD
a i ten a ja to chyba byłem yy była?
sam/sama już nie wiem xd
Celinka :) ładnie? xd




Potem przyszedł ten typ -_-
nie powiem jaki miał nick
bo nie ładnie..
ale sami widzicie na zdjęciu xD
On mia chyba 1lvl
i gadał że ma bloga i robi na zdjęcia -_-"
i ogólnie wkurzał nas...
i na tym zdjęciu widać jak go Zuza kopie >.<
I jedziemy dalej...


Tu mnie Zenek obraniał przed nim xD
On był straszny.. O.o
Potem.....tak wiem
potem to dziwne słowo
bo potem się smierdzi xD
ale wracając do sprawy...
to później...
uciekaliśmy za nim do innego pokoju a on za nami
no żallll!!!
ale dobra -_-
Mi się strasznie zacinało...
więc zrestartowałem strone...
a tu ktoś do mnie piszę...
(ktoś xd) - masz romans z Zuzą?
(ja) -  a o co kaman
(ktoś xd) - a bo ktoś napisał na forum...
A ja takie oczy ---> O.O
Patrze w forum...
a tam...

klickklick


Boże jaki debil -_-
naprawde...
sorry jak to czytasz
ale kurde tylko downy się tak zachowują -_-
Ale jak to już wszystko ucichło...
Na moim blogu napisał na forum że mamy romans -_-
no ale poszliśmy do Zuzy...
do pokoju i Pstrykneliśmy fotęę xD


Patrzcie gdzie moja ręka idzie!! O.o'
+18 XD
nie no żart...
a po imrezie jak zawszę..



Cholerny Zenek musiał się upić!!
Co ja z nim mam?? XD
dobra...xd
już wróciłem do normalności
                                                                       To nara ; pppp


14 komentarzy:

  1. słodko wyglądałeś xD

    OdpowiedzUsuń
  2. ` nom spoko ;d

    ten ten was wkurzal, ale nick ma boski ;*
    I <3 west side, I <3 tupac, I <3 bloods, itd. xd

    ` haha... xd odwala mi >.<

    OdpowiedzUsuń
  3. xD >.<
    Normalnie supcio wyglądaliście :D
    Czytałam o tym normalnie jak w Hollywood jeszcze taka dziewczyna na forum pisała że czytała że Cezar i Zuza mają romans to jest nie fer itd. :D
    Jak to przeczytałam to śmiać mi się chciało i włączyłam se disco polo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale bibe mieliście xDD
    O m g..
    Ale Zenek przesadził.. Przesadził No xDD

    OdpowiedzUsuń
  5. No no widze ze ten Zenek to powinien miec impry zakazane xD

    OdpowiedzUsuń
  6. :D xD patrzyłam na tego "typka"

    OdpowiedzUsuń
  7. hahaha bosko wygladacie

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś przystojną laską ! :D xdd

    OdpowiedzUsuń
  9. geniuszu powiedziałeś ze nie podasz loginu tego goscia ale on jet podnim i widac go na zdjeciu

    OdpowiedzUsuń
  10. Co za głupi facio no ja nie moge pfff

    OdpowiedzUsuń