Pages - Menu

piątek, 27 lipca 2012

Wszystko i nic... IMPREZY!

Bum! :c
To ja! c:
Długo tu nie pisałem....ale nie wiem czy to się zmieni :c
Jak widać uratowałem bloga, chociaż nie jest zbyt piękny! :d
Ale co tam! :p
Liczą się poty! : o
No więc przez ten czas dużo się działo! o_O
Kiedyś tam jak się nam nudziło to... poszliśmy na Bułgarskie (chyba) MSP.
A co tam się działo... O.O
Na początku to wiadomo...
Stworzyłem postać! : D
I i i nie mogłem ją nazwać ' cezar6 ' :c
Bo jakiś $%#&$# zrobiłem takie konto :c
No ale nicz...
Moja postać wygląda tak! :

Tak wiem... świetne ' CTR '  ^o^
Iii sami mnie znajdźcie jaki mam nick ^^'
Podpowiedz : Coś podobnego do Cezara : D
I ten tego...
W obcym kraju można przeklinać po Polsku więc spoczko xD
Wyzywaliśmy ludzi a ja poderwałem taką niebiesko ustną laskę xd
Nawet z nią pisałem ale jak przezywałem ją po Polsku to chyba sobie przetłumaczyła i ze mną zerwała :c 
Będę o tobie pamiętać niebieskoustna pięknośći 
No a potem robiliśmy to : o  :

Te ich twarze... BEZCENNE ._.
A potem jak po każdej imprezie...

To zbieg okoliczności, że ja stoję i się ciesze a one leża ._.
Ps. tak wiem.. zawodowy cenzor xD
A dzisiaj buła druga Dżampra! ._.
Początek..

Wtedy się wnerwiłem! :c
No bo jak on mógł mi trzymać głowę?! :c


Więc jak mi trzymał głowę to nie mogłem stać bezczynnie!
Walka! : O
Potem nie wiem jak to się stało ale nic nie pamiętam xD 
To chyba przez martina, gadał coś o jakiś tabletkach ._.

Łot de fak?! : O
A na koniec SeY=XD opowiedziała nam bajkę na dobranoc...
Zobaczcie jak była fascynująca *___*

Okey to już tyle..
A ja zaraz dostane pierdolca... !
Zbliża się 22.00 a wszystkie mie*dolone bachory są od rana na dworze i nie mają dość!
I mam tak co dzień ._.  
Jak mnie budzą czasem o 8.00 to leże i zastanawiam się jaką broń można na nich użyć i ich powystrzelać. 
No borże!!!
A rodzice piją piwo i gadają pod moim oknem ._.
Jak zobaczycie /  usłyszycie, że pewien nastolatek powystrzelał wszystkie dzieci które bawią się na podwórko to oczywiście nie ja :)
Baju! :3

9 komentarzy:

  1. Kucze, baju maju *-*
    Po piesze :c Niebieskooką poznałeś na Norweskim o,o
    A po dugie bajka miała początek >.>
    xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh , spoko ^,^
    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  3. ok, zapraszam mam realistycznego bloga weronikafashionphotograpgy

    na msp weronisia412

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh spoko nie ma to jak Norweskie msp ^^

    Zapraszam na mojego bloga : http://franiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. elo jestem na msp (moviestarplanet.pl)arti996 czy jakoś tak

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahah zarąbisty post. ^^
    Pozdro i zapraszam na mojego bloga. ♥ --> http://msp-onlydreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. hahahhh! super! Jak tak to czytam to mi się stare dobre czasy MSP przypomniały i jak grałeś w moich filmach :) Aż się łezka w oku kręci :))

    Pozdro ;p

    Wpadnijcie czasem: ↷  

    http://garinei.blogspot.com/

    Milly

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pytanko : Czy można usunąć własny blog ? I jeszcze 2 pytania... 1. Masz jednorożca ? 2. Czy odpowiesz mi kiedyś na te pytania ???

    OdpowiedzUsuń