Pages - Menu

sobota, 25 lutego 2012

Modne MSP

Hah dzisiaj coś o MSP : D
A dokładniej o konkursach na MovieStarPlanet
Zauważyliście że te konkursy są związane z realnym życiem?
jak coś staje się modne to szybko oni zabierają się do roboty :P
Chociaż nie zawsze :>
Ale najczęściej...
Tu wam dam 2 przykłady...


Katy Perry - last friday night


LMFAO - Party Rock Anthem 


I wiele wiele innych c:
Fajnie że MSP nadąża za modą...
i myślę że chociaż jeden konkurs komuś się spodobał
A jak wiadomo jest co wybierać : D
Ciekawe jaki będzie następnym konek....
Macie jakiś pomysł?
Albo o jakim marzycie?
Tymi odpowiedziami na te pytanie możecie się podzielić w komentarzach...
Mogą pisać też anonimy : )
To tyle...
Taki krótki post..
Ja się żegnam z wami...
Baj, baju : D 

11 komentarzy:

  1. Moim zdaniem konkursie na MSP z każdym tygodniem są coraz gorsze ;c
    Najbardziej podobał mi się " Lunapark". :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chciałabym żeby był konkurs np. o modelkach xD Wiem dziwny pomysł *-* Albo.. Na MSP były juz konkursy o koszykówce, rugby dodali do nich fajne animki i wgl. xD A dlaczego nie zrobić konkursu o tenisie ziemnym? xD W końcu jest tylko 1 beznadziejna animka jak się serwuje : / Mogli by to urozmaicić ._. Pisała zdezorientowana olga xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym aby był o Zmierzchu (Nie o ślubie) albo o bobasach, bo można by je było dodać do filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Konkurs uliczny czy jak mu tam (XD) był fajny...
    Wiem! Konkurs o smokach *_* xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się raczej wszystkie konki podobają ! :D ale fajny by był konek.. Fruzjerski ^.^

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze jest strój Seleny Gomez ; D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem, że nie tylko ja wpadłem na ten pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ok .... po 1 popieram ewelinkę to by było coś ...... xD
    SAMA NIE WIEM .... JAKI JA MAM POMYSŁ NA KONEK.... :/
    SORKI.... NIE ODC NA TO PYTANIE
    ALE BLOG JEST ,, słit,, !

    OdpowiedzUsuń
  9. może , może BBQ party bylo spooox

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bym chciała żeby był koneq w stylu właśnie gwiazd podobne animy łatwiej by się robiłodo ich piosenek filmy youtube

    OdpowiedzUsuń
  11. NWM jak ty ale, mi się podoba twój blog kozaczku ._. ^^

    OdpowiedzUsuń