Pages - Menu

niedziela, 18 marca 2012

Pytania od was dla mnie.

Znowu pytanie od was dla mnie.
Zaczynajmy bez zbędnych ceregieli...
Tak jestem przymulony >_<
Ale mam nadzieje, że to się zmieni...


Jesteś gejem? o.o 
Nie...chyba nie xD 


W jakim czasie stałem się sławny i popularny w jakim czasie?
._. Czemu..?? a nie ważne.... hmm wzrost moich yy oglądaczy była znaczna chyba jak miałem 16lvl


Będziesz moim przyjacielem?
Wiadomo, że najpierw muszę cię poznać, a tnie mi się MSP i mało co pisze na chacie. No chyba, że na blogach...


Jakiś coś tam coś tam..... mówi, że to ty...czy o prawda?
Nie ._.


Masz ze sklepów wszystko? Bo w liście życzeń nic nie masz....
Wiadomo, że nie mam wszystkiego ale nie narzekam z kasą c:


Kolegujesz się z mniejszymi lvl??
Nie! Ja rozmawia tylko z vip-ami i celebami...i przynajmniej 20lvl :c
żarcik...


Ile masz lat?
14


Jaka osoba z 20lvl podoba ci się najbardziej (charakter)
Żuża ._. (mam nadzieje, że wiecie o co mi chodzi >.< )


Jak masz na imię?
Jest to na moim blogu...
Czarek...
Harek...
Czarek-barek
Czarucha-poducha 
bez brzucha...
To wszystko o mnie mówi xD 


Czy przeprowadzisz wywiad na blog?
Nie traktuje tego poważnie, ale taaa chętnie : F


Dasz prezent?
Moim zdaniem zabiera się zabawę z gry właśnie takimi sposobami...
Wiadomo, że można dać prezent bo to właśnie prezent...
Ale ma się  satysfakcję, że sam na siebie zarobiłeś  : p


Masz bloga?
Yyyy nie ._.


Jak zrobiłeś taki duży lvl?
No wiesz... robienie filmów, grafy i te sprawy : d 


Czy fajnie mieć 20lvl?
Wiadomo, są wady i zalety...


Jaki kolor lubisz najbardziej?
Niebieski *o*


Czy w realu też jesteś taki śmieszny?
Nie... w realu jestem emo i tne się kartkami......białymi kartkami...:c


Masz jednorożca?
Już mówiłem, że tak i patatajam nim codzienni rano do miasteczka patatajowców *_*


Chodzisz z Ananaseq w realu?
Takkk loffciam ja >333 >.< 
A tak normalnie to nawet ja nie znam : )


Lubisz dawać kokosy?
Ne :c  MOJE KOKOSY!!!!


Masz namiętne usta po tacie?
A chcesz się przekonać ? ._. xD 


Lubisz masło?
Tak jem je garściami +_+


To tylaaaa
tak mi się nudziło to odpowiedziałem : p
jak nie ma twoich pytań to nie płakuńiań :c
Dobra...
Ja lee w siną dal...
i no i no i wgl. no i no.. pa :}

12 komentarzy:

  1. Przedostatnie pytanie mnie powaliło xDD I chętnie się przekonam ^.^ :D A po za tym jeszcze jedno pytanie było pro:
    'Masz bloga? - Nie ._.' xD I może jeszcze bardzo fajne było o jednorożcu i AQ :D Ale się cieszę, bo chętnie przeprowadzisz wywiad :33 Napiszę jak zechcę xD

    OdpowiedzUsuń
  2. ;DD Pytania są pomysłowe .
    A zwłaszcza to o ustach. LoL xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Trolololololololololololololololo..

    OdpowiedzUsuń
  4. Daj przejechać się jednorożcem. (i)
    ;33
    (this is Wikki15)

    OdpowiedzUsuń
  5. wiesz które pytanie było dziwne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. "Masz jednorożca?" xd

    OdpowiedzUsuń
  7. niektóre pytania mnie rozwaliły ,a szczególnie przedostatnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. " Masz Bloga? .. YY nie . " Stary rozjebałeś system XD .

    msp-w-rytmie-wakacji.blogspot.com . Zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. No pewnie, że system został rozjebany xD Czarek ja też mam jednorożca, patataj jam nim do krainy patatajowców. Może się w niej spotkamy ??!! xD

    OdpowiedzUsuń