Pages - Menu

sobota, 31 marca 2012

MovieStarPlanetowe sny xp

Sny...
Każdy ma inne..
Straszne, szczęśliwe itp.
Oj dobra koniec takie gadania! : p
Już dawno chciałem o tym napisać ale nie miałem czasu  :/
Miałem taki sen o MSP 
o.o
Mój pierwszy raz... xD
No więc o co chodzi...
Śniło mi się, że było zebranie 20lvl'owców
W Warszawie czy gdzieś tam...
W tym czymś uczestniczyli:
- ja (no wow xD )
- Ananaseq
- Zuza7428
- Star... no kurde nie pamiętam co ona ma dalej : D 
Nic nie jest w tym dziwnego ani śmiesznego żeby o tym pisać...
Ale...
Te osoby co wymieniły dziwnie wyglądały....xp
Już tłumacze o co chodzi >.<
Ulka była karłem ( dostawała mi do kolon xD )
Zuza była...wysoka ( miała ok.2 metry xD )
A co najlepsze...
Satrr była...
Lady Gaga! :o 
xDDDDDDDDD
Wyobraźcie sobie to  *_*
Ja wam w tym pomogę ^o^



Taaaaa ja i moja grafika xD 


Ps.
Nikogo nie chciałem obrazić.
To wszystko zrobiła...
moja zryta bania +__+

Baju baju  >33 
xD

7 komentarzy:

  1. Ty to chyba lubisz grafikę komputerową :PP Pamiętam jak był taki post gdzie dałeś zdjęcia cyganki i dresa xdd

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój sen mnie rozwalił xd

    OdpowiedzUsuń
  3. zajebiście śmieszny post , zajebiście śmiesnzy sen i zajebiste texty np nikogo nie chcialem obrazic
    to wszystko zrobila
    moja zrytwa bania :D:d:D:d


    xd ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Star jako Lady Gaga xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha spk.. :D
    Ja też miałam sen o msp.pl. Był dużo bardziej dziwny

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś bogaty w wyobraźnie xDD
    Coś jak ja !

    A poza tym fajny pomysł z piosenkami na blogu, przez ciebie je pokochałam ! xDD

    OdpowiedzUsuń
  7. heee super jak by co to zaproaszam na mego bloga dejzi67.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń