czwartek, 17 maja 2012

Nicki Minaj

Hejoł! : D
Dzisiaj tak jakoś z nudów.
Tak naprawdę to mam wiele rzeczy do roboty ale mi się nie chce :c

Oj ale oj tam zAcZyNaJmY PoSciOra!!!!
Widać że dostaje choroby która nazywa się ZDDOTSWD czyli Zaraz Dostane Downa Od Tego Siedzenia W Domu.
No więęęcc 
Nicki Minaj znana " raperka " 
Znana ze swoich krągłości i kolorowych perukach.
A tak właściwie dużymi czyczami i dużą pupą   >_>
Niektóre jej piosenki są no, nawet okej jak na dzisiejsze gwiazdy.
Chociaż jej te dziwne odgłosy, które czasem wydaję mnie przerażają O.O
Najnowsza jej piosenka (chyba) Starships
Jest jakby to powiedziec...
O.M.G, LOL, WTF?!
Po prostu ta piosenka do mnie nie przemawia :c 


Na początku jest jakiś statek kosmiczny potem pojawia się ona:
Jakby to powiedzieć....jest za co złapać xD


Tutaj jak widać położyła się na plecach,
troszeczkę jej pupa przeszkadza :c 


Nie mogłem się oprzeć xD 
*poker face*


To taki jakiś pościk ^^'
Sorry jeśli obraziłem jakiegoś fana Nicki Minaj ale wyraziłem po prostu swoje zdanie : x
To na tyle bo mi się kończy bateria w klawiaturze :c 
Ciał : 3

7 komentarzy:

  1. Racja : D ^^
    Pozdro Jola.xD

    OdpowiedzUsuń
  2. masz baterie w klawiaturze? o.O

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja Cię po prostu uwielbiam!!! Chyba się zakochałam w tobie!!! (l) na msp nazywam się martuś010

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz racje .. Jest za co złapać XDXDXD
    http://www.youtube.com/watch?v=zwa09lrRDfo
    AHAHAHAHAHAHAH XD . ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog !!!! Jeżeli masz czas, to zapraszam na mój ;)

    OdpowiedzUsuń