Pages - Menu

poniedziałek, 4 czerwca 2012

Trololo info.

Nioo ta..
powinienem się wytłumaczyć czemu nie ma postów albo filmów na MSP :c
a spowodowane jest to tym, że zbliża się koniec roku szkolnego i nauczyciele się chapią ._.
A to, czegoś nie pisałem albo takie tam sranie w banie :(
Nie wyrabiam O.o
Jutro czyli we wtorek mam napisać:
- pomiar na fran.
- spr. zaległy z fran.
- typera z chemi pyta
- sprawdzian z matematyki 
No i tyle..
I to wszystko w jeden dzień :c
Nie wiem czy uda mi się to ogarnąć :c
Jeszcze jest minus, że zawaliłem ten rok i te potwory nazywani, także nauczycielami wyżywają się na mnie :c
W wakacje, może to nadrobię albo przestane w to grać *_*
Nie wiadomo co się stanie :P
Mieliśmy robić blog z EmoElen, Mycha ( jakieś tam numerki ) i jeszcze z 7 osobami o których zapomniałem >.< 
Nie wiem czy to wypali, ale fajnie by było ^^
Do Msp to robię Spis Znaj!
Dużo osób już nie gra a ma mnie w znaj :c
I to jest jeden z wielu powodów dla którego to robię :c
Więc zapraszam do oglądania mojego spisu znaj :3
Mam nadzieje, że mi się uda i....i...
trzymajcie za mnie kciuki ^o^
Pa-pa! >-<

3 komentarze:

  1. Kto co lubi to lubi, ja np. lubię słuchać piosenki wykonane przez chłopców no ale przez płeć żeńską też.. ;D nie widzę w tym nic dziwnego, wiesz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Chodzi o to że piosenki popularne ( pop ) sa najbardziej lubiane wiec wstawiłem.

    OdpowiedzUsuń
  3. a co to za różnica moja ulubiona piosenka jest wykonywana przez chłopaka

    OdpowiedzUsuń