Pages - Menu

wtorek, 11 października 2011

Urodziny!!! :>>>>

YEAH!!!
JEEEEE!!
ŁIIIIII!!!!!!!
UUUUUŁŁŁ!!!!!!
UMCA! UMCA! UMCA!


Wiecie jaki dziś dzień?
-yyy wtorek?
Nieee to znaczy też ale nie! xDD
Dzisiaj dzień obmacywania chłopaków xDDD
(...)
No co ja tego nie wymyśliłem ; p
Dobra nie o to chodziło : >
Dziś są moje....
                          URODZINY!!!!!
Kończę yyyy dużo lat >.<
Stary jestem....
Oj i tak jest to gdzieś napisane na blogu więc się dowiecie :pppp
No więc dzisiaj mnie wysypka złapała w szkole 
nawet nie wiem czemu? O.O
Dziwneeeee...
Tzn. można powiedzieć że to dla mnie normalka bo jestem alergikiem ale o tym kiedyś tam >.<
No wińńńńcz.....
yyyyyyyyyyyyy...
co tam? : )
nie no żartowałem xDD
Opowiem wam jak było jak yy rozdawałem cukierki...
wiem niezbyt interesujący temat ale....
no właśnie ale....zobaczycie ^o^
Idę sobie i każdy ale to każdy
nawet nauczycielka!!
jak składa mi życzenia to patrzy jakie mam cukierki :DDD
Z deczka chamskie ale no cóż....
Takie chamy tu mieszkają chociaż ja chyba też tak robię a nawet nie wiem o tym ; pp
No a teraz niespodzianka....
Za to że wytrzymaliście ze mną tyle czasu! >.<
Wstawię tu jakieś foty  xD
Ale to takie jednorazowe ; p
potem może zrobię slajdy..
ale tu potem..
teraz mam dużo do roboty w szkolę :<<<
No ale nie o tym mowa!!! 
Teraz foteczki! xDD


Super wyglądam co nie? xDD
Taa i wera też >.<

Ale to nie wszystko więc nie wyłączajcie mojego bloga...
blogunia..
blogu$ia xDD
dobra przestałem! : ))
A teraz zobaczycie jak wyglądałem jak byłem mały...

Nikt mi nie wierzył że byłem słodkim dzieckiem o  niebieskich oczach i jasnych blond loczkach xD


A pokaże wam jeszcze to zdjęcie xDDD
HAHAHAHAHAHA!

A tu wpidalałem czekoladę xDDD
(bo inaczej tego nie można nazwać :D)
Nie mogę tego obrócić bo nie chce mi się zmniejszać XDD
Tu byłem jeszcze młodszy jakby co  ; pp

Aaaaaa
A na koniec pokaże wam super zachód słońca Nad Zalewem Kraśnickim : >>

To tyle...
dziękujemy za uwagę....
Do widzenia i zapraszamy ponownie ; ppp

6 komentarzy:

  1. Och, Czarku spełnienia marzeń . ♥ ; )
    Mój ty... ; DD (wiesz co dalej xd)

    Musimy jak najszybciej znowu pogadać na kamerce ; )) .
    - Twoja Zuzka . ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Komu jeszcze wyświetla się taki żółty znaczek z wykrzyknikiem ? xD

    OdpowiedzUsuń