Pages - Menu

niedziela, 23 października 2011

Pierwszy strój tygodnia!

Hejo moje stworki! >.<
Taaa wiem dawno nie pisałem...
ale już jestem!! : D
cieszycie się?? 
Dobra!
Zacznijmy od tego że wymyśliłem nowy punkt na moim blogu! 
A będzie to....
" Strój tygodnia! "
Będę wybierał moim zdaniem super strój kogoś
a potem umieszczę jego zdjęcie na blogu : D
oczywiście się będę pytał czy chce itp ; p
No więc jak długo nie dodawał postów to...
dzisiaj będzie pierwsza osoba : )
A ta osoba to.... PunkowyCukierek
Gratulacje! xD
a nagroda to yyyy .... nic >.<
no ale pokaże wam jaki look mi się spodobał...
klinij! xD
Chyba wszystko jest vip..
ii tyla >.<
nie wiem co dalej pisać : D
Już będę wybierał co tydzień taką osobę ; )
więc przygotujcie się : P
A i za niedługo będzie konkurs ^o^
Taki nawet fajny >.<
No to nq! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz