Pages - Menu

sobota, 18 czerwca 2011

O.M.G! :D

Achh..
chyba wczoraj nudziło mi się...
więc chciałem zobaczyć filmy Anansqa
A tu:


Impra bez właściciela :D
dużo ich...;p
No dobra..
druga sprawa...
Zalogowałem się na Norweskim MSP
No wiadomo że tam dużo jest tych 10lvl i 19lvl
Ale nie o tym chciałem pogadać..
tylko o....


Tak!, koleś z nickiem Justin Bieber z 19lvl
Ma taką dziwną ;p animkę na profilu
No nie?! ja ją nigdy nie widziałem a wy?!
Napiszcie w komentarzach czy ją widzieliście


                                                                       No to tyle nara :)

23 komentarze:

  1. tak w ogóle jestem Maxi :D na msp tylko yy wpisałem bo nie wiedziałem o co chodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wyrąbista xD

    OdpowiedzUsuń
  3. XD Nie pamiętałam :O
    Ale miałam taką minę, gdy zobaczyłam siebie na zdjęciu: *u*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja widziałam, jak przeglądałam animki na Norweskim msp xd moderatorka napisała, że ta animka MOŻE kiedyś będzie na polskim ;p a jest na norweskim, bo Norweskie jest dłużej niż polskie ;p Wieem, rozpisałam sie xd

    OdpowiedzUsuń
  5. nie widziałam, ale bosskaa <333

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak , jest jeszcze taka sama tyle że robi się to dwiema rękoma

    OdpowiedzUsuń
  7. Omg.. co za zajebiaszcza animka xD

    Chce taką <33

    OdpowiedzUsuń
  8. bista , ale jej nie widziałam ; >

    OdpowiedzUsuń
  9. Emmm.... Nie widziałam ;d Tylko na zdjęciu tutaj :D

    OdpowiedzUsuń
  10. nie ale zara wejde na norweski czy tam jako to :D i sprawdzę ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli chodzi o animkę to to był chyba fotomontaż, bo na 100% nie ma jej w sklepiku xD. Już widziałam tą animkę... . Stawiam Tysiaka że to fotomontaż...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta animka była już dawno robiona... można zauważyć po starych tabliczkach VIP i CELEB. Na pewno nie byłeś xD. No może byłeś ale na pewno tego nie widziałeś xD

    OdpowiedzUsuń
  13. o jaciee :3
    no nie wiem...
    po prostu dobre xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam że to animka hackerów *_*

    OdpowiedzUsuń