Pages - Menu

sobota, 21 kwietnia 2012

Trol ._.

A tera taki śmieszniejszy pościor : D 
Wszyscy wiemy co to Trol.
no mam nadzieje >_<
A jeśli nie to...
wpiszcie sobie u wujka Google : p

Trolowanie zrobiło się bardzo popularne : o
Teraz każdy to robi np.:
- dzieci
- młodzież 
- dorośli
- emeryci i renciści 
A nawet często nie wiedzą, że to robią xD 


A czy ja Troluje?  : o 
No, no może troszeczkę xD 
Kiedyś zawiązałem nogę mojej koleżanki do szkolnych rolet >.< 
Albo pomogłem koledze zawiązać się do kaloryfera w szkole, tylko był jeden problem..
miał spóźnienie bo nie mógł się odwiązać xD 


Na każdym kroku widzę trola ; o
Pamiętam, że jakiś chłopak krzyknął Facebook i walnął książką w twarz dziewczynę xD 
taa bolesne to było :cc
Ale ona się śmiała, chociaż była cała czerwona xD 
więc powiedzmy, że nic się nie stało :]
Innym razem jeśli jesteś ztrolowanym to nie jest śmiesznie :c
Ja zostałem na informatyce ztrolowanym przez komputer ;( xd
Mieliśmy jakiś konkurs " mistrz klawiatury " ii...
musieliśmy napisać jak najszybciej prawie 2 strony kartki kancelaryjnej o_o
No więc... pisze, pisze a tu ..
wyskoczyło mi na cały ekran jakieś duperele a ja nie mogłem pisać >.< 
Chyba uporałem się z tym po 10minutach 
I napisałem to wszystko chyba trzeci z klasy :c
A chyba 5 osób to wgl. napisało xDD




A wy mi powiedzcie jakie stosujecie taktyki trolowania i jakich doznaliście : D


Pozdrawiam i pa pa ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz