Pages - Menu

czwartek, 9 lutego 2012

Nasza reklama : D

Witajcie misiaki! : 3
Dzisiaj opowiem wam co działo się w wczoraj : o
To zacznę od początku....
Typer od polaka zadała nam prace domową żeby zrobić reklama 
no i my się zebraliśmy w taka grupkę :>
Karolin x2 - takie bardziej nieśmiałe
Dominika - taka creizolka xD
Krzysiek - szkolny głupek >.<
i Ja : D
Wczoraj właśnie robiliśmy reklamę u Dominiki...
Wgl. gram jedną z głównych postaci xD
Ta reklama reklamuje plastikowe miski wombo combo >.<
stało jakieś tam picie ja to przeczytałem i zostało : p
Zaczyna się od tego że siedzimy przy rodzinnym obiedzie jemy zupę a właściwie to była woda ._.
Wtedy Dominika coś tam gada, nudzi się i strzela mnie z łyżki wodą xDDDD
Ja się wkurzam i ganimy się wokół stołu 
Wtedy jest przyspieszenie i muzyczka nas niedogonias czy tam coś xD (tsaa wiem że tak się tego nie pisze ; p )
potem taka jedna Karolina wstaję i krzyczy USPOKÓJCIĘ SIĘ!!!
przesuwa krzesło Dominika przez to przełazi a ja się wtedy wyglebałem x.x
Ale miałem się wyglebać i rozwalić tą miskę szklanął tylko że ja naprawdę się wyglebałem : D
Na filmiku świetnie to wygląda >.<
Wtedy ja niby rozwaliłem tą szklanął miskę i jest stop
pokroiliśmy plastik na drobne kawałeczki a to wyglądało jak szkło ^^ 
Ta cała grupka osób płacze nad tą miką bo to była ulubiona miska mamy :c
Potem napis....'' Co by było gdyby miska była plastkow? "
Potem ten cały film się cofa i robimy to samo tylko że plastikowymi miskami...
Gadamy coś o miskach potem reklamujemy i tyla xD
Boże ile tam było śmiechu xDDD
Na początku jeszcze chłopak Dominiki przyszedł i zaczął coś tam gadać na ucho...
nic dziwnego to nie jest ale patrzyli się na mnie a on się śmiał ...
miłe co?
aż chciało mu się coś powiedzieć...
No ale nic...
są ludzie i parapety xD
A ja tyle chciałem coś napisać :>
To tyle
Wy czytajcie posta a ja idę jeść szarlotkę ^^
Baj : 3

3 komentarze: