Pages - Menu

poniedziałek, 6 lutego 2012

Jestem! - wasze życie jest piękniejsze xD

Hejka! : D
taa nie miałem pomysłu na nagłówek : P
Dawno nie pisałem bo...
bo...
tak >.<
jej bravo za oryginalność cezar : >
No więc...
ej jakoś dużo rzeczy zaczynam od więc...
trzeba to zmienić! 
może...
Zaiste wiecie że trochę zmieniłem na tym blogu, ale i tak będę zmieniał bo to mi się nie podoba :/
Takie, takie za czerwone :0
Żeby nie nudzić to chciałem wam powiedzieć dużo rzeczy ^^
ale oczywiście jak to ja  zapomniłem :c
No nicz :<
przypomnę sobie : )
może...
no dobra nie przypomnę sobie :c
Ale może : F
Dobra ratuje się innymi tematami
Kiedyś yyy nie pamiętam kiedy ale jakoś nie dawno malowaliśmy sobie na chacie :]
Tam było dużooo
różnych prac Picasso czy tam jak się pisze >.<
lecz niestety nie zdążyłem zrobić zdjęcia :c
Zobaczcie : D

To chyba miałem być ja ._.
Nie pamiętam kto to stworzył 
ej czemu mam wodogłowie ? ;o


To dzieło Nordis jak dobrze pamiętam...
chyba nie muszę mówić kto to >.<
Mam kolczyk w nosie : D


To też praca Nordis ;P
widać że dużo pracy w to włożyła :>
te rysy twarzy no piękne :}
Ta praca sprawie że chce mi się żyć xD


A to moje : D
Powtarzam!!!
to język : OO


A o to szczuro-wiewiórko-słonio-chomiko-podobne coś ^^
Piękny czyż nie? : D
Moje dzieło ^0^

Tak naprawdę to wszystko...
postaram się poprawić blogga i...
dodawać więcej postów :>
To tyle...
ciął Babino! :p





3 komentarze:

  1. Ja zrobiłam to pierwsze,kurde!xD Kamka244

    OdpowiedzUsuń
  2. heh kamka ty masz talent xD


    JuliaG08

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam no mojego bloga, dopiero zaczynam :)

    http://computergames.blog.pl

    OdpowiedzUsuń