Pages - Menu

sobota, 6 sierpnia 2011

Natrętne fanki xD

Nieeeee
To już przesada!!!
Rozumiem mam fanki...
ale bez przesady -_-
..lola..456
ugh! :@
boże jakie dziecko...
tzn. nie mnie oceniać kto kim jest...
ale ona pisze np.: rze w ten sposób <.<
no to co mam powiedzieć? xD
Robi filmy...
wiersze dla mnie >.<
powiedziała że jest w ciązy ze mną...
ibędziemy mieli 6 dzieci O.O
i będziemy mili ślub
ej no! ja mam dopiero 13lat. no prawie 14 xD
jestem za młody żeby umierać :<
yyy ożenić się ;p
i jeszcze z nią...
dziewczyno jestem za stary dla ciebie! xD
Oki a teraz poważnie...
wiem że ona robi t dla jaj
tzn. mam nadzieje :D
ale teraz dużo osób ją naśladuje 0_0
i to się robi wkur***jące!
No ale oki..
jestem spokojny :)
A i wiecie co...
prosze was...
nie róbcie takich kont pod nazwą...
kocham cezar6  itp.
bo to jest głupie  >.<
No oki koncze..
bo mnie bolą palce xD
                                                                     
                                                                  baju! baju!

1 komentarz: