Pages - Menu

piątek, 29 lipca 2011

Koniec MSP?

Wczoraj działo się coś strasznego!!!
Zaczeło się tak...
Gdzieś tak popołudniu
zobaczyłem że małe lvl robią mi beznadziejene look pod nazwą np.:fhsooh
I kupowali
Ale dobra....
Potem weszłem wieczorem
A tu....
nie mam koszulki...
to było dziwne bo jak się wyłączałem to miałem ją na sobie
Więc zobaczyłem moją szafe a tu nie ma tej koszulki
Wkurzyłem się bo jak to???
przecież wczoraj kupiłem!!!
Więc patrze na look..
a tam z 40 look-ów
zrobionych w takich stylu np.: gdj
I każdy kupiony a ja trace rzeczy...
Chciałem je odzyskać...
szedłem do ludzi którzy kradli!!
I odkupowałem moje ubrania...
ale już mnie palec bolał od klikania kup!
Każdy kupował za darmo look
nawet moj kolega z tej gry kupował moje rzeczy ;(
To był chyba jakiś błąd
Każdy w CTR pisał np.:
-oddaj moje rzeczy!!!
-nie mam ubrań!!!
-nie róbcie mi look!!!
To był jakiś obłed...
Na drugi dzień ktoś rozpowiedział plotkę o tym że będzie koniec MSP o 16.00 przez 10sek.
dużo osób w to uwierzyło nawet ja!
Nawet ciesze się że ta plotka powstała bo dużo osób skasowało te debilne filmiki
Ale fun14 nie...
powiedziała że ma zwalonego kompa...
No ale i tak mam dość tych 10sek!!
To chyba już jest zabronione ale oki.

A teraz szybko w sprawie moich arcydzieł xD
Nie chce mi się jak narazie xD
Więc będe dodawał jak mi się będzie chciało!
Koniec i .
                                                      Papa! (rozwalić 10sek :@ :D)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz