Pages - Menu

wtorek, 6 grudnia 2011

Mikołajki

Ho! ho how!
Wszystkiego najlepszego z okazji mikołajków ^^
wy moje mordeczki ; p
Tak sobie myślę że po tym poście zrobię konkurs  :>
Kurr...:@
mój telefon ma downa >.<
ładowałem go 3 dni!
a tu patrze wyświetliło mi się '' bateria naładowana''
no wiec wyciągam ten no wtyczkę czy coś tam xd
ii....co?
2 kreski :/

a zaraz będzie 1 -_-
oj dobra gadam o jakiś bzdetach 
Teraz powiem co się działo ciekawego przez ten czas :)
No więc....dostałem 5 z Histori! : DD
Jeee! Gotowiec się przydaje ;)
chociaż każdy korzystał z niego ;p
a najmniejsza ocena to 3 : P
Idziemy do drugiej sprawy..
jednak typera od anglika widziała tą ściągę xD
oj tam oj tam :>
powiedziała że nie widziała jak ściągam itp. 
i dlatego nie może mi wstawić 1 ^o^
i tak się ściąga nie przydała :/
Idziemy teraz do śmiesznej sytuacji 
nazwaliśmy to -----pasztetem zagłady x_x----
Mój kolega jadł sobie kanapkę z pasztetem ii...
mu spadł pasztet na podłogę xD
No i nic...siedzimy sobie, gadamy ...
A tu typerka wpadło w to i pojechała jak Adam Mariusz xDD
Widziałem jeszcze jak dyrektorka fajnie tańczyła na tym pasztecie xD


Tu już kończę swój pościk :>
jutro się wyśpię bo idę na 11.00 (piszą testy 3 gim. czy co ; p)
A i jeszcze....
widzę że dużo mi piszecie pytań na maila na MSP
Lecz...jak pisze sobie to zaraz ktoś do mnie pisze
albo strasznie mi się zacina...
a potem jak już napisze tą jedną wiadomość i widzę że jeszcze czeka na mnie tyle wiadomości że O.M.G      O_O
A tu nic mi się nie tnie..
pięknie działa i wgl. :))
Jak macie jakieś pytania to pisać : P
Łooo tuuu.. ↓ 
Hah! :D
czemu to takie grube : O
Yyyy pogrubienie wyłączane...
łoj tam ; p
dozo! xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz