Pages - Menu

czwartek, 8 grudnia 2011

Konkurs ''Mikołaj w mojej wersji"

Witajcie :>
Dzisiaj konek!!! 
jeee!!
pisaliście mi o tym w wiadomościach wiec już napisze ; p
Nie będę gadał o rzeczy.. bo się znowu rozgadam...
aaa bardziej roznapisze xDD
Oj dobra :>>
Więc zaczynamy!
Konkurs nazywać się będzie jak widzicie "Mikołaj w mojej wersji"


Na czym on polega?
Czy lubisz rysować lub bawić się grafiką?
Masz poczucie humoru?
Ten konek jest dla cb! : D
Musisz przedstawić św. Mikołaja w wersji waszej! 
Ale takiej...śmiechowatej xDD
Nie musisz nawet umieć rysować ;)


Jak mam to zrobić?
Możesz wykorzystać różne programy graficzne  lub narysować na kartce papieru i zrobić zdjęcie :)
Czyli forma dowolna...


Jakie są nagrody?
Nagroda będzie mój graf...
nie no żartuje : D
myślałem długo nad nagrodą....
prawie 20min O_O
dla mojego mózgu to kara!
ale wymyśliłem ^^
Nagrodą będzie mój zaprojektowany strój.
np.:Zrobię look specjalnie dla was :>
powiecie mi jaki lubicie kolor
jaki styl was interesuje 
albo zdacie się na moją twórczość : D
Oczywiście postaram się : D
A dla dziewczyn....zrobię look z konta wery19656
może będzie vip...może nie ; P


Prace wysyłacie na ten e-mail mspcezar6@vp.pl 
Jeśli coś nie zrozumieliście to piszcie w komentarzach
Powtarzam w komentarzach!!
nie chce mieć spamu na Msp xd
Koniec konkursu jest zaplanowany do 23 ale wszystko może się zdarzyć : D
No to tyla...
Mam nadzieje że konkurs się spodoba
Do zobaczenia 



__________¶██████¶
_______¶███¶$$$$¶████¶s
_____¶███$█¶█████¶███¶s
____¶███████$¶$$$¶█████¶
____¶████¶$$$███$¶$$████¶
____¶██¶$█████$$██¶$███¶
_¶█████¶$█████$¶$$$$¶█¶█¶
¶████¶$█████¶$████$█¶█¶█
¶███$█¶$███$$$¶██$$███$¶█
¶███$¶██$$██¶$█$$$¶█$¶██¶
_¶█$$██¶$██$¶███$¶█$¶█¶█
____¶███$¶████$¶██ $¶█¶
______¶████$¶███¶$$¶█¶
_______ ¶███$¶$$███¶
____________¶███¶
___$___(¯`v´¯)█¶█___ (¯`v´¯)
__$$$ (¯`( ❀)´¯)█¶█_(¯`( ❀)´¯)
__$█$$$(_.^._)__█¶█__(_.^._)
_$$$█$$█$$$$____█¶█
_$$$$$█$$█$$$____█¶█
$█$$$$$█$$█$$_$$_█¶█
$$$█$$$$█$$$_$$$█¶█
_$$$$█$$$$█$$_$█¶█
__$█$$$(¯`v´¯)$$_(¯`v´¯)
____$ (¯`( ❀)´¯) (¯`( ❀)´¯)
______$$(_.^._)$$_(_.^._)
_______ $█$ (¯`v´¯)
_________$(¯`( ❀)´¯)
__________$ (_.^._)
___________$█¶█$
(`*•.(`*•.(\'*•$█¶█
(█████████████████████)
(██ MIŁEGO███████(¯`v´¯)██)
(████████ DNIA █ (¯`( ❀)´¯)█)
(██████████████(_.^._)██)
_(██████████(¯`v´¯)████)
__(████████ (¯`(❀)´¯)██)
____(███████ (_.^._)██)
_____(████(¯`v´¯)████)
_______(██(¯`(❀)´¯)██)
████████ (_.^._)████████
█ SERDECZNIE ❀POZDRAWIAM █
████████████████████


A to taki dodatek ^^  
Mały smaczek : p

2 komentarze: