Pages - Menu

czwartek, 24 listopada 2011

Wszystko i nic :>

Yyyy nie wiem co napisać xDD
pisałem ten post na konek co wam mówiłem i się skasował...
teraz robiłem film...zacieło mi się....i ni ma filma >.<
Więc jestem lekko podenerwowany..
Wgl. te dwa tygodnie to jakaś masakra x.x
sprawdzian za sprawdzianem...
kartkówka za kartkówka...
pytanie za pytanie...itd
Chociaż piątek mam wolny! 
jea! : D
ale będzie pytać z 3 przedmiotów -_-
czyli nieee  :<<<
no ale olać to! xDD
mam nawet parę zagrożeń O.O
jeszcze chyba tak się nie opuściłem w nauce...
tzn. nie uczyłem się ale teraz nie uczę się jeszcze bardziej O.O xDD
No więc przewalonko :/  :>
Dzisiaj wgl. dostałem 5 ocen O.O
wiem za dużo używam tej minki --> O.O ale ja wielbię xD
wracając do tematu...
Dostałem 10 z polaka xD
 5 z religii xDD
i 4 z geografi : D
A i dodałem z polaka oceny xDD
Idziemy do drugiej yyyy.....
(nagły zanik pamięci....)
Dzisiaj pisaliśmy sprawdzian z anglika...
ściągałem...ale to norma xDD
i nagle zaczęła dzwonić syrena   O_O
nie taka syrene że ogon tylko wiecie xDD
I wszyscy zaczęli uciekać na korytarzu..
krzycząc pożar albo.. bomba
No więc my też zaczęliśmy uciekać..
Cała szkoła zebrała się koło sklepiku..
boże ile luduu O.O
Każdy się przepychał i wgl
Ktoś nawet krzyknął..
"Hitler Powrócił!!!" xDD
a ja jako ostatni posiłek prze śmiercią kupiłem sobie batonika ^0^
No ale po chwili dyrektor wyszedł i coś tam gadał 
I musieliśmy wrócić do sali -_-"
My wchodzimy a ja tam patrze...
A tam moja ściąga leży na ławce O_O  
Nauczycielka się pyta...co to?
ja że to papierek i wyrzuciłem  : D
udało się...
ale o mały włos...
bo ja nigdy nie zostałem złapany ^^
hah!! umie się ściągać xD
No ale nic...typera powiedziała że na następną lekcję da nam sprawdzian na 15 min i gitezzz xD
Bo trochę zapamiętałem z poleceń ^^
A teraz powiem wam co się działo na sprawdzianie z historii..
Wszyscy brali gotowce z neta...
Jak nauczycielka rozdała sprawdziany...
ja z koleżanką patrzyliśmy się na resztę klasy...
a wszyscy...wyciągają ściągi xDD
Ciekawe czy cała klasa dostanie 6 xD
hmmm może się zdziwi :p
Oj tam oj tam  ^_-


Dobra to tyla!
Pa-rapa-pa! ^^

6 komentarzy:

  1. Haha xdd Popłakałam się ze śmiechu xdd
    Pozdrawiam < 33

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Tego bloga i Ciebie . ! Jestem Amezag potwierdź zaproooo. < 33 heh ;p. !

    OdpowiedzUsuń
  3. A kto teraz sprawdzianów z neta nie ściąga? ;P
    A pozatym to myślałam że z cb to taki kujonek ;d
    A ty zagrożony >,<

    OdpowiedzUsuń
  4. Niahahahaha ^*^
    Właśnie nauczyłeś mnie ściągać xD
    (Żart)

    OdpowiedzUsuń