Pages - Menu

sobota, 12 listopada 2011

O Ktośiu! O.O

Hejo! ^o^
ten ktoś mnie wyprzedził w rankingu :<
nie powiem kto bo to zakazane imię 
i może jeszcze obsmaruję mnie na blogu że ją przezywam...
więc nic nie będę o niej mówił..
Albo...  : D
Ta osoba mnie wkurza 
a chyba wszystko zaczęło się że chapała do Zuzy >.<
ona robi niby jakieś fikcyjne konki i wgl.
Potem jak ja sobie wchodzę spokojnie na blog Zuzy (Zuza7428)
A tam dużo ludu  x.x
Gadają sobie normalnie tak jak na chacie...
wchodzę na blog kogoś xD i tej poliloli czy coś takiego : D
Patrze a tam "sługusy" kogoś prawie wszystko jej piszą co jest na blogu Zuzy -_-
i po prostu chyba ich to bawiło jak przezywali innych użytkowników z chatu Zuzy...
(nie byłem wtedy tam ale się dowiedziałem)
No więc zaczęliśmy ich banować ale to nie wystarczyło..
więc kickaliśmy ich xD (wiem że to tak się nie pisze ale...oj tam xd )
Ja chyba byłem mistrzem w tym : p
ja kick jakiegoś banera powód ---> :D
i tak cały czas...
bo sobie odświeżali stronę...
ale trzeba przyznać szybkie mają te kompy xD
potem sobie wchodzę na bloga kogoś i tej drugiej : D
i się pytam czemu nas szpiegujecie?
oni odpowiedzieli że to my ich szpiegujemy 
Ja znowu że to wy cały czas wchodzicie na bloga Zuzy i tak dalej xD
A potem KTOŚ! mnie zbanował -_-"
byłem oburzony xDD
nie wiem może ten ktoś boi się prawdy?
Tego się chyba nie dowiemy O.O
No dobra jak oni wchodzili na bloga Zuzy to jeden raz sobie porobiliśmy jaja xD
zmieniliśmy nicki na jakieś śmiechowate i pisaliśmy np.: coś takiego..
'ej ja rzetwu, bo muj tata gada rze mósze pospżatacz pokuj xD'
no i tyle..
a ja wam to streściłem...
bo to było w kilku dniach nawet nie wiem czy nadal tak jest x.x
no nicz! 
Ja sobie już pójdę :>
Naru$ia xDDD

11 komentarzy:

  1. Jestes zalosny xDDD
    Jakie klamstwa. Pochwal sie, jak zuza i twoi koledzy przkelinaja. na blogu star i poli sa screeny

    OdpowiedzUsuń
  2. oleksandra nawzajem ty tez jestes zalosna i zuza nie przeklina wiec nie wmieszaj sie do tego bo to nie est sprawa dla dzieci takich jak ty -,- Zwracam sie oleksnadry jakby co xdd

    OdpowiedzUsuń
  3. no i dobrze selcia : )
    nie wierze by Zuza przeklinała
    ja na blogu star tez nie przeklinałem
    więc powodzenia w słuchaniu swojej królowej! -_-"

    OdpowiedzUsuń
  4. Nom jeszcze jak byl ulki blog to starrr_03 nazywala ulke krolową -_- A sama starr_03 jest nią -,-

    OdpowiedzUsuń
  5. Starrr sie nie uwaza za krolowa.
    Selciu, skad mozesz wiedziec, ze Zuza nigdy nie przeklina? Mowisz tak, bo trzymasz jej strone :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zuza nnie przeklina bo to wiem.
    Me like. zna ja w realu i potwierdza to.
    a ja nigdy nie widzialem aby Zuza jakies przeklenstwo napisala.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cezar masz calkowita racje. Zelciu Zuza nie przeklina a te sreeny co gada starrr ze zuza przeklina to na nich nie jest zuza '' :)'' Jest na nim przystojniak albo polilolii albo bianka11 '' :)'' I wlasnie starrr sie uwaza za krolowa kilka osob odeszlo przez nia no sory zelcia ale jak jestes slepa albo glucha to ty tego nie widzisz

    OdpowiedzUsuń
  8. HAHAHAHHA tylko cezar niby jej nie obgadywaliscie ? wejdz se na jej blog i tam są skreny jak TY i reszta (żal) ja obrżaliscie .Zuza zrobiła afere z niczego ,a ty tutaj przyzanałeś ze jesteś bez urazy sisiumajtek xD DLACZEGO? O nie cezra przegonili w rankingu zdrada stanu XDXD (rozśmieszasz mnie ty zuza i emoelen xD)już sie fichasz bo LEPSZA STARR przegonila w rankingu a wlaściwie was ;<<
    I Mam gdzieś ze zua odchodzi i tak wróci -,- i to nie starr zacowuje sie jak królowa tylko WY
    pozdro ;<<

    OdpowiedzUsuń
  9. Starrr też nie jest bez winy.. :)
    I też zostanę przy tym że nasza koleżanka boi się prawdy. ;)
    Pozdro. :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimie a jak myślisz z kat ona ma ten zdjęcia?
    cały czas nas śledziła a właściwie jej "szpiedzy"
    Nie dawali nam spokoju,nudziło się wam??!!
    Wiedzieliśmy, że robicie zdjęcia ale mieliśmy to głęboko!
    A kiedy odpowiadaliśmy tym samym
    To widzieliśmy jak wy nas obgadujecie -_-
    i za każdym razem nasz obrażacie..
    co nie jest tak?
    a w komentarzach lub wiadomościach...
    I nie nie "ficham'' się cokolwiek to znaczy -,-
    A kto powiedział że Zuza robi fałszywe konkursy?
    no właśnie starr...

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie kłóćcie się bo nikt nie jest bez winy Starrr mówiła że Zuza ma fałszywe konkursy, a Zuza też tam pewnie coś zrobiła...Bez urazy Cezar że oskarżam twoją dziewczynę i przyjaciółkę ale każdy kiedyś coś tam w życiu zrobił i po prostu nie rozdrapuje się starych ran szybko mówiąc :]


    Ps.Sorry że mam taką nazwę ale nie mogę jej zmienić -.-

    OdpowiedzUsuń