Pages - Menu

piątek, 11 listopada 2011

Nowy 20lvl ^^

No więęccc
Dawno nie dawałem postów bo mój blog walnął na mnie focha xD
jak już mówiłem w tamtym poście ; p
Ale dzisiaj mi się nie chce trochę tego pisać :/
może wieczorkiem ^_^
A teraz to powiem że jest drugi chłopak z 20lvl !
A jest nim.... James x_x

Te zdjęcie zostało zrobione na drugiej stronie yyy
no tej stronie : D
Jest też przystojniak który ehmm...
niestety robi 10sek -_-
no i Metall też....
Pewnie znowu będą osoby z 20lvl którzy robią 10sek
A wgl. zapomniałem wam powiedzieć że pisałem z osobą która robie właśnie te filmy..
ii...
Ta osoba się spytała czy dużo się narobiłem przy tym filmie...
Ja powiedziałem że no nawet...
A on...ale pewnie nie tak jak ja!
bo mam chyba tam było.....400 filmów 10sek!

No to weźcie to już jest przegięcie
Jeszcze trochę a każdy będzie robił te filmy -_-"

A na forum to już mam dość
Na miejscu moderatorów zabronił bym już tych 10sek
no ale nic...
może mają jakiś plan zniszczenia 10sek :O
albo mają to głęboko xD

To tyla na tym poście...
A i pomagajcie Zuzie7428
aby przeszła na 1 stronę rankingu 
i EmoElen aby była wyżej 
i...munie bo daleko jest xD
i...i....MI!! XD
no bo spadnę w rankingu :<<<
To tyla!! : )
nq ;)

1 komentarz:

  1. Pewnie ja i moze moi znajomi bedziemy zuzie karolinie i ci pomagac

    OdpowiedzUsuń