Pages - Menu

środa, 2 listopada 2011

Look tygodnia i coś jeszcze ;)

Hejo!
ja tak na chwileczkęę
sorry że czekacie z tym konkursem moim ale...
niestety coś się rozwaliło i cały post... (a wiecie jak mnie najdzie wena to dużo pisze xD ) ... pindu! xD
że tak powiem...
Daje wam post abyście nie marudzili..:>
A po za tym poproszę was o oglądanie moich filmów xDD
no weżżżcięęęę!
mało co robię teraz filmy bo mam dużo nauki....yyyy ale z niej nie korzystam : D
no ale dużo czasu mi to zajmuję...:/
i nie mogę robić więcej filmów..
więc zapraszam wszystkich do oglądania moich filmów!
Potem zrobię vip-a i ci co oglądali i mi pomagali to ich przyjmę : )
A tych co mam w znajomych i mnie olewają...
to uważajcie!! :@@@ xDD
I co ja tam jeszcze?
a taa
Podam wam nowy look tygodnia!! ;x
a jest to...
tzn. a tą osoba jest... ;x xDD
wera19656!!
no co spodobało mi się : D
A o to on:



KLIKNIJ!!!

Taaa wim xd
gif trochę zwalony ale dopiero się uczę'
a nie jestem z byt dobry w uczeniu więc mi trochę zajmie : ))))
I co tam jeszcze ; pp
Aaaaa...
boże po co ja piszę wszystkie moje myśli? xd
a wgl. przeszkadza wam to? xDDD
A wracając do sprawy..
mam pomysł aby robić takie fajne cuś z zdjęciami *u*
to wam dużo da do myślenia xD
Nie będę mówił bo może ktoś zgapi lub coś ..
ja wam to pokaże potem i się spytam was czy to się wam podoba czy nieee...
ooo napisałem coś a nie cuś :F
Boże >.<
to miało być krótkie!!
a ja jak zawsze :]
Dobra ja kończę
Pa! mojęęe yyyy...
aby być oryginalnym napisze..
Wy moje....

potworki? : DD
wiecie chciałem być fajny bo te hallo...coś tam xd było i ten...
jak tam wam minęły święta? xD
Jak wam się chce to piszcie w komentarzach
NQ ;)

1 komentarz: