Pages - Menu

piątek, 13 stycznia 2012

Spóźnione wyniku konka :>

Jak wiecie albo i nie >.<
PADA U NIE ŚNIEG!
nie no żartuje...
Robiłem konkurs by "stworzyć" swojego śmisznego mikołaja : P
Od czego by tu zacząć?
może od tego, że sorry za przedłużenie wyników >.>
Ale miałem dużo nauki itp
Następny tydzień też tak będzie ale jeszcze troszkę i przerwa ^o^ 
No ale wracając do tytułu...
Nie będę się rozgadywał i od razu przejdę do rzeczy:


Drugie miejsce to xD
Hah, Hah : D

Pierwsze miejsce to : p
Oryginalne >.<

Jak widać kierowałem się poczuciem humoru :>
Nicków nie podałem bo jednego nie wiem ale już się spytałem a drugi bo mi się nie chce sprawdzać  >.<
Czemu tylko 2 miejsca?
Bo wkurzało mnie, że dużo osób nie podawało swoich nicków -,-
No ale nicz ^^
Nagroda to jak mówiłem zaprojektowanie stroju przez zemnie i kupienie jego dla cb xD
Drugie miejsce to chyba 2 prezenty z listy :F
To tyle 
nq ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz