Pages - Menu

piątek, 13 stycznia 2012

Pytajnik? xD

Joł ziomy i ziomalki!: D
Tak na szybko...
Zadawaliście mi pytania na maila na które miałem tu odpowiedzieć..
No więc...
Chyba wszystkie były takie yyy no dziwne 
No ale odpowiem na pytania od muni ^o^
Miałem nie pisać o tym ale...
 ona się nie może doczekać odpowiedzi ; p
Więc proszę! : D


1.Masz jenorożca? :c
Tak trzymam go w szafie na wypadek ataku latających psów : O
2.Skoro nie masz klamek w drzwiach to jak je otwierasz? xDD
Nogą ._.
3.Lubisz ser?
Taaaak : D jest żółty jak yy ser... chyba że to biały ...
4.Po co ci zadaje te pytania? x D
Bo ci się nudzi? : D 
5.Dasz to picie które teraz pijesz? : o
Skończyło się :c ... ale wiedz, że było pycha ^^
6.Wiem, że mnie nienawidzisz too czemu piszesz ze mną ciumoku? :D <3 xdd Też cie nie lubię :c
Yyyyyyy Aaaaa przestał padać śnieg!!!! :(




To koniec tego yyy tego no tego co widzieliście xDD
Jeśli czegoś nie zrozumieliście.....
nie martwcie się ja też nie zrozumiałem xD
No to bywajcie! c:


Ps.
Pozdrowienia dla szczura muni :)

4 komentarze: