Pages - Menu

niedziela, 18 września 2011

Usuwanie ze znaj! :(

Siema! : )
zaczne od tego...
Dużo się zmieniło na msp...
wiecie...
usuwanie się z MSP :<
lub nie granie...
usunela sie np.:
Czekolada...
malo co z nią pisałem ale wydawała się być fajna :/
Wercia13 też się usuneła ale to dawniej...
poprostu zapomnialem o tym powiedziec...
Pomagała mi uzyskac większy lvl. itp.
Dużo osób też odeszło...
nie chce mi sie wszystkich wymieniać...
ale to był np.: Ananaseq
wiecie dla mnie Ulka była jak moderator...
czyli musi być na MSP :D
robiła super konki...
pomagała innym itp.
Potem nikt sobie nie wyobrażał gry bez Ananaseq
wiec sami odchodzili z tej gry  :<
Nie będe wymienijać ale bardzo dużo osób..
Asz wreszczie Zuza7428 
odeszla.....
a raczej chciała odejść...
ale wiecie dużo osób z łączinie ze mną namawialiśmy ją żeby nie odchodziła...
ale ona twarda była xD
No ale wyszło na nasze!
Zuza zostaje : D
A odchodzenie z msp możecie zawdzieczyc Szkole xD
Walona szkoła!
nie ma się czasu nawet na wejscie w MSP
tylko uczyć się i uczyć
Ale mijemy nadzieje ze Ulka do nas wróci :3
Lub ją zmusimy >.<


A teraz z innej beczki!
nazbierałem sobie troche kasy...
i chce zrobic konkurs...
z fajnymi nagrodami O.O
tylko jeszcze nie wiem jaki to ma być konek xD
i czy będziecie w nim startować...
więc napiszcie czy byście strartowali w jakimś sensownym moim konku...
i jak byście byli tacy mili : )
dalibyście mi pomysl na konek? >_<
może ja coś wymyśle ale nie obiecuje ; p
więc jak macie jakiś super pomysł to piszcie w komętarzach!
Z góry dzięki! i nara!

12 komentarzy:

  1. Ja bym możee wzieła udział, zależy :p
    A pomysłu nie mam >.<
    Może być zrobienie looka na jakiś temat czy cuś >.<

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie usuwaj się!!
    Ja może udział w konku wezmę >.<
    Yyy a konek to może być o...
    hmm...
    Tego nie wiem : P

    OdpowiedzUsuń
  3. A może kto namaluje tobie karte pogrzebaną czyli że namaluja obrazek i będzie wystwał z jakiegoś pudełka i karta bedzie do ananaseQ żeby wruciła :):) ale weź nie odchodź ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. A czy ja wiem x D
    No nie wiem może żeby zrobić jakiś ArtBook czy look : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Na koneq trzeba znaleźć temat np szkoła . xd
    Wiem źle się kojarzy ; )

    Można zrobić 3 konki .
    Look
    Artbook
    Film

    I żeby miały temat o szkole

    Ale żeby nie był zwykły dzień w szkole
    tylko z innej beczki . :d

    Pozdrawiam . Chętnie wezmę udział ; p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym startowała, gdyby możliwości nie wykraczał :D

    A konek: Zrobienie krótkiego filmiku w swoim mieście xD

    OdpowiedzUsuń
  7. eeee...np moze....koneq taki ,ze trzeba uzbierac jak najwieksza goooore grosikow ,zrobic zdjecie i ci je wyslac ;DD
    nawet niezle
    pozdro,
    SelenaG

    OdpowiedzUsuń
  8. ee a nie przyszło ci do głowy że im sie ta gra po prostu znudzila.? nie wiem jak ty ale ja bym w jedna gre nie mogla grac rok czy cos tak bez przerwy. msp nie jet najlepsza grą internetową więc nie pierdziel ze bedzesz namawial z kimstam ul o ootu boto chba jej sprawa czy chce grac czy nie.szkolanie etglupia . poznajesz tam nowe osoby znadjesz pezyjaźnie miłości... nie wem jak w twoim przypadku ale ja wiekszasc zajebistych ludzi poznalam wlasnie w szkole.. moze lekkcje to nie mostrum ciekawości ale cos sie z tego dowiadujesz. np dlaczego trzeeba myc zeby i jakie sa konsekwencje nie mycia ich alboi co do roznych corób problemow... wszystko wiesz ze szkoly.. a z msp co.? to ze jennifer aniston byla zoną brada pita.? czy to ci sie przyda w zyciu.? no raczej nie. moim daniem żalosne jest namawianie ludzi do nie odchodzenia z gry i nie wypisuj żalów na blogu bo normalnie dupe ściska. ta gra wciagnela ludzi w niezle bajery. niektorzy *mówili* że cieli sie bo w grze im sie ni wiodlo... masz 13 lat wiec chyba nie musze ci mowic co tu jest nie tak.? lbo gdy n blogu uli byly jakies klotnie to ktos beczal... czy to jest normalne...? plakac mozna z powodu klotni smierci kogos blizkiego lub po prostu majac gorsz dzien. ae zeby przez gre...? nie mam nic do msp przynam gra fajna. ale wiesz.. zeby byla ona powodem uzaleznienia(!) TYLU DZIECI ... NO BO WIELE OSOB WE WAKACJE ZAMIST POJSC DO LASU SIEDZIALO NA ... KOMPIE.! no to sory ale przeciez nasz swiat jest pelen wspanialych rzeczy a ograniczając sie tylko do koomputera wiele nie zoaczymy... a po za tym... ty jestes chlopakiem.! A chlopacyw twoim wieku co powinni robic.? grac w pilke bawic sie szaleccieszyc sie mlodoscią! a nie siedziec na kompie no.! yhh cyba tyle mam do powiedzenia,

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bym wzieła udział jakby był jak to powiedziałeś ,,sensowny,, a tak np. mógłby być o tworzeniu z siebie samych jakiś smiesznych postaci np. jak ktoś ma brązowe ciuchy i taki beret od żołedzia to może mieć look żołedzia i tp.

    OdpowiedzUsuń
  10. cindy powiem ci tyle....czlowiek ma wlasna wole i moze robic co mu sie podoba...
    a ze np chłopcy w moim wieku graja w pilke to ja nie musze tego samego robic!
    mam inne zainteresowania!
    bo czy dziewczyna ktora lubi piłkę naozna jest dziwna?
    niee!
    kazdy jest inny i wyjatkowy...
    a namawiam ludzi do zostania na msp bo ich lubie! -_-"
    mysle ze to nie jest zle!
    ludzie ktorzy mowila ze skacza z balkonu czy cos to poprostu klamia!
    jaky to byla prawda to juz by to naglosnili w mediach
    Ja nie siedze caly czas na kompie -_-
    komputer to dla mnie taki czas odpoczynku...
    moge robic co tylko mi sie chce
    a potem wracam do normalnosci
    ty nie jestes zeby mowic mi co mam robic...
    O szkole powiedzialem ze jest glupia, ale chodzilo mi o to ze nie lubie sie uczyc, denerwowac sie na sprawdzianach itp.
    duzo osob mowi ze szkola jest "glupia" ale wiadmo ze jest potrzebna i wszyscy to rozumieja
    tak sie tylko mówi....
    ja tez tyle mam do powiedzenia...

    OdpowiedzUsuń
  11. You, you tu mika111 :D
    Ja chetnie wezme udzial w konku, a pomysl, to, zeby np. zzrobic film, o jakiejs glupiej sytuacji w swoim zyciu! :D

    Pozdrawaiaaam < 33

    OdpowiedzUsuń
  12. zależy jaki koneq jak fajny to wezmę xD. a koneq może być taki:trzeba zrobić film ale żeby był np: o miłość albo horror czy tam magiczny xD. fajny by był... w takim wzięła bym udział... Pozdro

    OdpowiedzUsuń