Pages - Menu

piątek, 2 września 2011

Pierwszy dzień w piekle xD

Pierwsza lekcja!
ehmmm spotkanie z klasą..
ciesze się ale tylko z klasy a nie szkoły :D
Oczywiście nie jest tak fajnie że wszystkich lubie...
są osoby których:
-lubie
-szanuje
-nie przepadam
Dużo dzieczyn lubie!
dziwne nie? xd
Wkurza mnie to że są grupki np.:
chłopaki i dzieczyny i jeszcze odmieńce xDDDD
Ja chodzę do tej grubki i do tej : p
Ale taamm i tak nigdy too się nie zmieni
że razem będziemy gadać -_-"
Dobra tam...
Oczywiście na pierwszej lekcji juz nas pytają!
no żalll!
A u mnie w szkole są tacy nauczyciele że jakbyś komuś się spodobała pod względem każdym xD
to masz już fajnie cały czas!
A jak podpadniesz to już nie wiadmo czy przejdziesz do następnej klasy -_-"
Ale jest fajnie zmieniła nam się baba od matmy!
nie wiem na jaką...
nie obchodzi mnie to !! :DDD
bo i tak lepiej od takiej typy co mówi tutej zamiast tutaj i ma platfusa wszedzie a i nie może się schylić przez tłuszcz!
no ale spoko
Oczywiście obiecałem sobie że będe się uczył...
ale no wiecie jak to jest xD
O a na w-f takiego typa walnołem piłką tam gdzie światło nie dochodzi xD
oj tam nie żal mi, nie zabardzo nad nim przepadam! :D
Ciekawe jak będzie dalej?
ehmm, tego nikt nie wie....
ale ja wiem bu! ha! ha! ha!
                                                                  Dobra nq ;)

4 komentarze:

  1. Haha :D 9-10 linijka ..
    Dzieczyn ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dam gdzie slonce nie dochodzi ? : O
    A gdzie to jest ? xDD

    OdpowiedzUsuń
  3. mi tez sie zmieniła nauczycielka od matmy xd :P ,

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja znajoma z klasy ma młodszego brata a jego czasami uczy taka nauczycielka która chyba też nie może się schylić od tłuszczu... Aż stopy jej wychodzą z butów... xD

    OdpowiedzUsuń