Pages - Menu

piątek, 8 lipca 2011

Wali mi się komp :/

Znowu....
wali mi się komp..
pisałem z kimś i oglądałem film jednocześnie ://
myślałem że to nie jest aż taki wielki wysiłek dla mojego kompa...
ale nie!!!
sami zobaczcie:
Ktoś do mnie pisał a tu mi się tak powiększyło 


więc doszedłem do wniosku że wywalę parę osób...
chce zrobić coś takiego jak Ananaseq zrobiła..
czyli że wywalacie mnie ze znajomych a potem ja parę osób przyjmuje , jeśli ktoś mnie nie wywali ze znajomych to już nigdy go nie przyjmę..
Mam 1.602 znajomych....
a tylko 100 osób ogląda moje filmy....
Co ja myślę?!
wywalę 1.502 osoby ://
a co?? XD
Chyba że zaczniecie oglądać ; p
Albo innych przyjmę którzy by oglądali...
nie wiem ; p
No ale są wakacje więc nie wiem czy to teraz zrobię..
Bo każdy gdzieś wyjechał 
No ale może sobie poradzę z tym problemem :)
Więc jak będę coś takiego zrobić to wam powiem xd
                                                     No to narka i uważać!!!
A j

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz