Pages - Menu

środa, 6 lipca 2011

Konkurs-loteria filmowa

Ogłaszam nowy konek!
Ma on nazwę....Loteria filmowa!
Polega on na tym że...
Oglądacie moje filmy i zapamiętujecie co w nich było >.<
To znaczy oglądacie moje filmy ja potem was zapytam co w nich było i tyle :p
Im więcej oglądacie filmów tym więcej macie losowań w mojej loteri
Loteria?? ( się dziwicie :D )
Zaraz wytłumaczę...
Napisze sobie na kartkach wasze nicki i potem wylosuje :D
2 filmy obejrzane - 1 głos, czyli jedna kartka
Jeśli będziecie chcieli w tym konkursie wystartować to w komentarzu mojego filmu napiszcie co chcecie + konkurs
np.: fajny film taki budyniasty :D  konkurs
No i to tyle waszej roboty :D


                             A teraz przeczytaj to ważne!
-oglądaj filmy po kolei! ( czyli od najnowszego po te starsze...)
-jeśli będę cie pytał a okaże się że kłamiesz zostaniesz zdyskwalifikowany i wywalę cie ze znajomych!


A tera to co wy wszyscy na to czekaliście :D
czyli??
nagrody!!! :)))))
To tak wszystko zależy od was!
czyli ile obejrzycie filmów!
może być nagroda nawet 5000$
i graf oraz obejrzenie filmu..
ale to nie wszystko!
osoba która wygra dostanie ubranie zaprojektowany przez zemnie :D (cały komplecik xd )
dla dziewczyny czy dla chłopaka ;p
to bez różnicy...
bo jak chłopaka to z mojego konta kupie a jak dziewczyna z mojej koleżanki kupie ;p
A ona czyli weronika ma kupić vip...xd
To chyba tyle ;p
                                                                  Więc idę parapa :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz